May 1, 2010

Selamat Hari Pekerja Buat Mereka yang bekerja

Ikhsan dari : Google


Dengan ini Legasi Piston Pecah mengucapkan Selamat Hari Bekerja / Labour Day pada mereka-mereka yang bergelar Pekerja. Tidak kira apa sahaja pekerjaan anda, janji rezeki yang diterima itu halal dan diberkati Tuhan.Tanpa pekerja siapalah Majikan.. Majikan tidak mampu buat semua kerja-kerja tanpa pekerja di bawah arahannya....Walau belum bekerja tetapi ini lah kerja saya...menulis..menulis..menulis...

Hasil daripada bekerja selama 3 tahun :


Maaf sekiranya kualiti gambar kurang memuaskan hati 


3 tahun memasang iklan dari Nuffnang barulah sekarang dapat hasilnya. Sebab?? baru 1 tahun lepas dapat tahap gilerati. Terima Kasih kepada bro juju yang mengingatkan saya. Dulu tak tahu, main taruk iklan nuffnang dan advertlest di dalam blog. Sudah dibuang iklan advertlest barulah dapat tahap gilerati...lagipon advertlets tidak sekencang nuffnang rasanya.

Masih tak tahu nak buat apa dengan cek ini. Silap,dengan duit selepas tunaikan cek ini.Semalam ingatkan nak hidupkan lesen memandu...tapi agak lawak kerana menyangka tahun ini adalah tahun 2011.Tak pasal-pasal malu dan segan dengan akak dekat pejabat pos tuh..akak ker?nampak macam belum kahwin... Terasa seperti hendak beli hanphone baru...saya suka beri hitam tapi tak mampu...tambahkan sikit saja duit mungkin mampu beli beri biru yang harganya dalam myr 399... buatan malaysia kan? Sokonglah barang buatan Malaysia...!

Sekali lagi..terima kasih..juga pada yang mengklik iklan tersebut ..... tengkiu...!

P/s : 1st time tengok cek...owh, gitu ek cek rupernyerrrrr

blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics