May 3, 2010

Zaman Berubah,Dunia Semakin Maju di tempat yang sama?







Sudah lama sebenarnya saya peram gambar-gambar nih..nasib baik masih elok lagi..Sekadar berkongsi sesuatu yang menarik pada pandangan mata.Bila sesuatu gambar di zaman dulu dan sekarang di kombinasikan ia kelihatan sama cuma berbeza keseniaanya mengikut perubahan kemodenan dunia.


Apa cerita AIM 17 semalam ye?Memang tak tengok pon..malas sebab sibuk nak online di kala abang kandung tiada dirumah..Memang internet ini sayalah yang punya...ha ha ha.. (gelak sopan konon).. Ketika entri ini di post, saya sedang asyik melihat video dari catch up tv ntv7 untuk AIM 17 semalam.Ada yang kata Zee Avi Sentap dengan twitter status dari penyanyi cilik Atilia???Ini bukan blog berunsur gosip artis, jadi pada yang mempunyai blog tersebut silalah cari jawapannya.


Juga hari ini, pagi tadi gagal sungguh..bila cuba mendepositkan cek ke dalam akaun...Gagal bukan dari awalnya,ketika mahu memasukkan nilai..Pergh, akhir sekali terpaksa memanggil pengawal keselamatan yang umurnya muda 2 tahun dari saya untuk bantuan..ceh! Maaf sekirnya ada blogger lain yang sudah mengeluarkan entri ini..anggaplah ia satu flashback...!


P/s : Zee avi sentap dengan twitt Atilia?? Twit yang mana satu? Betul ke apa yang saya dengar???


blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics