April 23, 2010

Selamat Tinggal Legasi Piston Pecah


Sekejap rasanya sudah hendak masuk ke bulan Mei...tik..tok..tik..tok dalam diam-diam saja sudah genap setahun rupanya berlalu tanpa saya sedari. Memang masa berlalu dengan pantas tanpa disedari bila diri ini dalam keadaan yang tidak tertekan dengan aktiviti seharian dan juga rutin-rutin yang satu masa dulu dianggap beban dan memenatkan sehingga boleh mengira waktu dan masa yang dirasakan terlalu lama untuk berlalu... Itu Kisah Dulu... memori 3 tahun ketika bergelar pelajar dulu, saya cuma mahu ingat suka dan duka sahaja?Duka? Duka bersama sahabat sejati...Susah dan Senang bersama ketika bergelar pelajar ketika itu...

Tempoh setahun ini dari bulan Mei 2009, saya banyak menghabiskan masa bersama blog ini. Tiada apa yang mahu dibuat selain blog..blog..blog...! Dari satu masa dulu yang berwarna hitam ke warna putih...dan kini berwarna oren.... Cukuplah sekadar sampai di sini sahaja, nanti yang mengikuti blog ini akan keliru dengan perubahan yang selalu dibuat... Selamat Tinggal Legasi Piston Pecah...bermula dari Sabtu 24 April 2010 hingga Isnin 26 April 2010.... Korang ingat aku nak tutup terus blog ke hapa?Gila lah sanggup buat gitu, blog ni baru nak warming up aka panaskan badan nih...rugi, usaha perlu diteruskan....!

Sebab apa bermula dari hari sabtu sampai isnin??? Sini lihat di sini....

Ini bukan iklan sebenar...iklan sebenar dalam surat khabar,dah hilang abang aku pi bawak tempat kerja lak!

Pada Sape-sape yang masih mencari kerja atau berminat dengan kerja-kerjaan boleh lah datang ke Danga City Mall pada 24 & 25 April 2010.... Ada satu pameran kerjaya/expo atau pon datang je lah...Ada juga temuduga terbuka diadakan di sana..Jom pergi... Juga pada bro Xpo ada kaitan kot...haha!

Juga satu lagi event khas untuk orang Johor Bahru dan yang sewaktu dengannya....


Karnival Jom Heboh Johor Bahru 2010....
24 & 25 April 2010
Danga Bay, Johor Bahru....


Dan lagi satu.... Hari isnin nih....Rasa malas nak gi...tapi pegi ajalah...!


Konvokesyen Ke- 12 Politeknik Johor Bahru....
Saya konvo pada 26 April 2010...
Sesi Januari 2009... Diploma Kejuruteraan Elektronik....Akhirnya dapat jugak diploma yek!Yeaaaaah!!!!!

P/s : Selamat Datang Kembali Legasi Piston Pecah...hari selasa nanti lah....! Tapi AdaMaya takkan miss tengok punya lah...! 

blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics