August 19, 2011

Nak Jaga Kesihatan, Tapi susahlah jika ada alasan begini


Kembali lagi dengan entri terkini. Kali ini berkaitan dengan kesihatan, sempena bulan baik penuh rahmat ada baiknya kalau kita mengambil kesempatan ini dengan bersama-sama menjaga kesihatan. Cara cakap macam dah cukup sihat dan fit saja kan? Nak 'fit' kan badan boleh, tapi perut nie rasanya agak lama sikit. Dah agak jauh menyimpang kalau berdasarkan dari gambar dekat atas tu rasanya.

Tapi still ada kaitan dengan kesihatan. Bermula dengan air putih / air masak / air jarang yang kita biasa minum di rumah. Kebiasaannya, ambil air mestilah dekat paip rumah masing-masing dan terus masak dahulu sebelum minum. Tapi terjamin ke kebersihan air itu dengan hanya memasakkannya? Persoalan jugak tu... Jadi sempena promosi ini lah, aku terasa nak cuba produk Dr. Al- Jabbar ( silap, mak aku yang berminat sebenarnya).

Dengan harga promosi yang memang murah, harga asal boleh cecah RM 1900? Berbaloi lah kalau cuba untuk dapatkannya sekarang kan. Aku selitkan sedikit berkaitan dengan produk kesihatan Dr. Al-Jabbar nie...

DR JABBAR PENAPIS AIR BERALKALI TINGGI - UNTUK MENINGKATKAN TAHAP KESIHATAN ANDA!

AIR bukan sahaja untuk menghilangkan dahaga. Air juga penting untuk meningkatkan tahap kesihatan anda khasnya air beralkali tinggi. Tubuh yang sihat memerlukan darah yang bersih dengan tahap alkali sekurang-kurangnya 7.36ph. Air bertapis DR JABBAR dengan bacaan alkali setinggi 9.7ph amat sesuai bagi merawat pelbagai jenis penyakit dengan mengurangkan keasidan darah. Kandungan oksigen yang tinggi juga mampu mencegah kanser. Amat sesuai untuk pengidap darah tinggi, kencing manis, gout, kembung perut, gastrik dan lain-lain penyakit yang berkaitan dengan kekotoran dalam darah.

Memang menyakinkan bila membaca penerangan berkaitan dengan produk nie. Tak payah buang masa, terus pergi ke cawangan Al-Jabbar Health Care yang memang dekat je. Tak sampai 1/2 jam dah boleh sampai, kalau time-time tiada kesesakan lalu lintas. Dekat je, tengok peta dekat bawah, memang dekat.


Cuma bila dah sampai dekat sana, dalam hati rasanya boleh terus dapat hari ini jugak, bawak balik dan cuba pasang sendiri. Pemasangan disediakan, bayaran yang dikenakan cuma RM 50.00. Tapi hajat tak sampai, bila melihat stok tersebut yang memang banyak dan telah di 'display', rupa-rupanya stok untuk pelanggan lain yang telah lama menunggu produk tersebut. Mungkin 1 bulan, mungkin 2 bulan atau lebih. Maksudnya , aku terpaksa tunggu untuk 2 bulan lagi. Bergantung pada penghantaran yang ada. Pergh! Hampa tak? Alasan macam ginilah, yang memang 'apa pon tak boleh'... sabar saja kan, bulan ramadhan....

P/s : Harap-harap boleh dapat sebelum bulan depan. Harap-harap!

blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics