December 31, 2009

2009 sebelum itu 2006


Hari terakhir sebelum tibanya tahun 2010....Ape yang ada pada 2010??masih samar-samar lagi apa nak buat 2010 selain dari mencuba dan berharap.....umur semakin lama semakin muda kan...tapi risau jugak masa depan yang tidak tahu akan cabaran dan dugaannya.....


3 Tahun yang dulu (Jan 2006-December 2008) aku sering mengharapkan masa berlalu dengan pantas dan sepantasnya yang boleh...biar terlepas peluang pon takpe janji segalanya berjalan dengan pantas....fikirkan kembali keadaan ketika itu dan sekarang cukup berbeza...perubahan sikap aku memang ketara gara-gara....!
Aku tak boleh lupa masa-masa dekat asrama dulu...walaupon tidak bebas untuk aktiviti itu yang mungkin akan membahayakan blok asrama tapi aku buat jugak,bukan aku sorang ramai lagi yang macam tuh lagi-lagi datang dari kampung lagilah dah jadi rutin...egat bila 1st time mereka ini kene denda dan terpaksa puasa dari melakukan perkara itu...jangan salah faham yek,ia ada kaitan dengan langkah kerajaan yang hanya menaikkan harga mende itu dengan harapan mereka-mereka yang terlibat berhenti...itu memang mustahil....masa duduk kat luar memang besh dari dalam kerana sangat bebas..bebas untuk merempuh,men"usha" dan juga "ko nih tido macam...!kalo bom jatuh pon tak dengar"....!dan juga aktiviti di dapur..bukan dapur itu,dapur masak...!

Lastly,final project yang sering dikatakan mustahil dan takut failed dan terpaksa repeat juga tidak menjadi begitu sebab semuanya PASS..!member aku yang macam-macam masalah,last minit baru dapat setting "baik punyer" boleh jadi project terbaik - walaupon tempat ke-2..tempat 1st member sekelas jugak cume dia pnyer power cikit gne "PLC".....yang teruk,buat aku sakit jiwa dan susahkan ati aku taknak egat lagik...pergi kau jauh dari memori aku....


P/s : 2010...aku cume mengharapkan yang terbaik,mencuba dan mencuba walau apa yang dikata sebab hanya Dia yang Tahu segala-galaNYA.



blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics