July 27, 2010

Kenapa mesti Last Minit? Saja atau sengaja?

- Dikala subuh bangun, dapat pesanan sms yang agak memeranjatkan? terkejut tapi sebenarnya marah dan rasa sangat-sangat tak puas hati. Bila check tarikh dan masa memang patut saya rasa marah & sedikit bengang!!! Sudah la masa dihantar dikala saya sedang dibuai mimpi, pesanan sms itu pula lagilah menambah rasa marah di dalam hati. Boleh jadi gila kalau asik masuk keje time yang paling saya tak suka.

- Kenapa time-time begitu paling tak suka nak kerja? sebab terlalu banyak "alien" berkeliaran dan pastinya dengan sifat dan perangai yang pelik-pelik... Rasa macam nak halau kalau dah la perangai macam si** dan dengan sifat bongkak dan mengada-ngada macam mereka itu VIP atau VVIP!!! Come on der, lu cuma student!!!

- Ditambah lagi dengan "LEADER" yang selalu hilang dari pandangan mata? Entah, banyak sangat kerjanya sampai susah nak nampak. Alah, macam biskut chipsmore "Sekejap ada, Sekejap tak ada!" nasib baik lah dia wanita! Taklah cheap sangat! Satu lagi alasan tak boleh diterima "sebab salah seorang cuti, jadi perlu lah kerja time itu?".... sebelum ini tak kisah pon? Ada KAU kisah??? !!!!!

P/s : Yeaaay gaji dah masuk...tak masyuk pon kira okeyh la kan?Yang penting halal... !

blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics