January 18, 2010

Cop Pengesahan...Kepentingannya???

Selamat Hari Isnin semua....kompom permulaan hari yang malas kan???Ye lah, tabiat biasa penduduk malaysia kot...hari isnin je malas nak pegi keje...isnin je malas nak bangun pagi...biasalah, yang kerja tuh perlu kerja untuk meneruskan kehidupan ini.....kalau tak keje nak makan apa pulak...

Aku pening hari ini....pening bercampur malas dan juga bosan tahap cipan....minggu nih dah sepatutnya hantar semua salinan sijil-sijil dan juga keputusan setiap semester ke setiap universiti yang di pohon...yang malasnya aku kene cari "COP PENGESAHAN"....memang la bapak aku keje Kerajaan tapi kerajaan pon still banyak keje kan...bagi yang rajin la, yang malas tuh ko keje gaj buta kot..asik tido jek.Penting sangat ke COP PENGESAHAN ini perlu di cop pada salinan sijil???Tak ori je salinan sijil aku...ke sijil ori aku tak original...???


kita dengar kata mereka-mereka ini yang juga menyokong 1 Malaysia....





Facebook Group : 1 Malaysia


Penjelasan yang aku dapat dari pengguna twitter :


twitter user :Ladynass

Memang pentinglah cop pengesahan ini rupenya kalau tidak :
  • salinan sijil tidak akan diakui kesahihannya selagi tidak ada cop pengesahan.
  • kalau kau tak nak buat takut permohonan akan ditolak...sia-sia je kan.
  • dah memang peraturan dia...ikut je lah..banyak plak songeh ko..!

P/s : kene jugak amik cop pengesahan...cop satu set salinan, baru fotostet.

blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics