December 13, 2009

Message Dari Blogger Malaysia via Laman Sosial Facebook

Baru jek join group nih kat BloggerMalaysia Facebook group .Agak menarik gak isi kandungan message tuh yang prihatin dengan meluasnya blogger-blogger kat malaysia nih serta kadar trafik yang agak kurang.(biase lah tuh)....Pengirim message tuh juga mengajak agar membuat satu entry untuk mengutuk / kritik blog sape-sape saja dengan syarat owner blog tuh dapat menerima dengan hati yang terbuka / tak boleh terasa (boleh ke?).


Kutukan berbisa nih objektifnya supaya owner tuh dapat kasi upgrade cikit kualiti blog die serta menaikkan trafik ( "cara" ker?) Kutukan juga berbau berkait dengan layout , entry die jiwang , die tak sesuai jadi blogger (panassss nih!).Aku pon tak taw nak join ke???Mampu ker??? "Hanya korang jek yang mampu join ler "......

dunia blog kini semakin luas dan ada bloggers di antara kita ni agak kurang mendapat trafik atau daya tarikan kepada pembaca untuk membaca blog mereka. Ini terjadi juga kepada aku, so ape kata kita bersama-sama berganding bahu dan kaki, [tangan xyah, kang merayap lak] membuat satu entri yang berunsurkan kutukan/kritikan mengenai blog seseorang itu dengan syarat blog yang kena kritikan/kutukan itu tidak boleh terasa dengan apa yang bloggers lain tuliskan mengenai blog dia.
Tujuannya untuk penambahbaikkan blog dan sekaligus meningkatkan trafik blog anda. Sambil kutuk2 tu korang follow la blog yang dikutuk tu. Hahaha! jangan sampai ada yang menangis, kalau kena kutuk kaw2. Kutukan/kritikan haruslah berasaskan apa yang ada diblog seseorang itu.. layout dia tak lawa ke, mamat/minah tu jiwang nak mampos ke atau perkara2 yang korang rasakan "eee! tak seswai la blog dia macam ni".. selepas buat entri camtu, korang letak link tu kat walls group ni dan juga maklumkan kepada blog si penerima.. hahaha!
Kalau faham, sila mulakan sekarang! =D Selamat berblogging!   



Petikan dari Facebook aku.... 


P/s : Jangan kutuk aku ek???Baru lagi nih..newbie (bukan yg kene $#@#$@ tuh)


blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics