November 30, 2009

Tegak Atau Tepi....Lu Pilihlah Sendiri




Ape yang korang nampak dari gambar ini???Ade kaitan dengan tajuk entri ke????


Baru jek lepas anta bonda tercinta gunting rambut disini....Betol ke ayat aku tuh,kalo laki biasa memang panggil gunting rambot,kalo perempuan???Hias/Dandan/Rebonding???Jangan merasa hebat bila melihat sign board di atas sebab dah tak da pilihan laen memandangkan masa pon dah agak suntuk jadi pergi lah mane-mane kedai untuk gunting rambut....

Memang lame gaks menunggu bonda tercinta menyudahkan guntingan rambutnya...Tapi kali ini entry aku bukan pasal pergi hanta mak gunting rambut yek.....Kali ini terselit sikit aktiviti harian aku berbanding entry yang lepas-lepas....Aku agak musykil dengan perangai sesetengah orang yang mungkin boleh dikatakan sempoi atau slumber....memang perangai cam tuh la baru cool kan kalo tak orang cakap skema jek...cume kali ini aku cube pikirkan sendiri(mcm Ahmad Nabil cakap tuh) apesal malas sangat orang-orang ini yek....slumber sangat kot...Taw pasal ape???

 

Nampak ke tak???Mungkin biase kot kalau alasannya cume sekejap atau tak ada parking yang kosong atau "rileks lah,jalan nih bukan banyak kete lalu pon".....Mintak maaf ye pada owner van,gua pnyer potoshop "hang" pulak bila nak edit no plat lu...!

 

Dan inilah yang aku pelik sangat tuh....Bosar tuh parking die...Lori pon bole masuk kot...ini bukan boleh rileks tapi tak smart lah...walaupon cume bawak van saje....Parking lah tegak atau tepi...Lagi besh parking tegak nampak smart sikit....

Apepon....Kau Fikirlah ye.....


blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics