June 15, 2010

Mari memboikot israel dengan Avatar Ini


Pasti ramai akan marah dengan tindakan Tentera Israel yang telah menghalang perjalanan kapal misi bantuan ke gaza sebelum ini.Jadi dengan ini, marilah kita membuat avatar bagi menunjukkan rasa marah itu agar mereka kesal dengan perbuatan mereka sebelum ini.

Langkah-langkahnya :

1. Korang masuk website FACE YOUR MANGA nie.
2. Buat la watak katun korang. Kalau boleh dengan expressi marah. Mulut tak kisah nak taruk apa sebab nanti dia tertutup.
3. dah siap, korang emailkan kat aku oblind36@gmail.com dengan title "Aku Boikot Israel!! - (nama korang)" dan namakan gmbr tu ngan email korang (senang aku nak reply)
4. nanti aku editkan gambar tu jadi cam avatar aku tu pastu aku send kat korang balik.
5.Atau korang boleh edit sendiri gambar tu.Dibawah ini sudah ada sepanduk dengan tanda benci israel.


Juga untuk kaun wanita pon ada (bertudung) :


 Versi bertudung litup (labuh)
Versi bertudung lilit

 Final design...dengan sepanduk sekali

PANTANG LARANG MEMAKAI TUDUNG NIE.

-harap maaf perlu dinyatakan. masa wat avatar korang kat FACE YOUR MANGA , design la camne korang cume.... korang kena biar dia BOTAK!
- then dalam photoshop korang adjust la tudung nie mengikut kesesuaian.

Contoh tudung :



credit : Oblind

P/s : marilah sebarkan tentang cara pembuatan avatar ini...biar mereka berasa kesal dengan segala tindakan mereka sebelum ini.

blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics