May 13, 2010

Tingkatkan Unique Visitor Anda Dengan Teknik RDS


Pasti semua tentu mahu blog mereka mempunyai jumlah unique visitor yang ramai...bukan sekadar kepada angka, juga bukti bahawa blog mereka mendapat perhatian dari blogger-blogger yang lain.Rasa meriah akan dunia berblogger jika mendapat sambutan yang sedemikian rupa.Bukan mudah untuk memikirkan apakah entri yang terbaik untuk ditulis atau sesuatu yang dikongsikan.Semuanya itu perlukan masa,wang dan tenaga bagi memastikan entri yang dikeluarkan berkualiti dan tidak membosankan.

Dengan teknik RDS (Remedy Direct Source) mampu untuk membantu blog anda mudah diterjah oleh blogger-blogger lain kerana mereka terdiri dari blogger-blogger yang sudah dikenalpasti bergiat aktif dalam blog masing-masing.Jadi tidak sia-sialah usaha anda itu lebih-lebih lagi bila mendapat perhatian dari blogger-blogger ini.Tak payah membuang masa lagi...biar saya terangkan Teknik RDS Remedy ini.....Saya yang sudah mula menggunakan kaedah ini juga amat berpuas hati bila melihat pertambahan unique visitor seharian bertambah lebih banyak dari biasa.

Teknik RDS(panduan blogwalking cara pantas dan sistematik) ini amat sesuai untuk blogger atau webmaster yang ingin mendapatkan trafik yang tinggi, bagi yang menjalankan perniagaan online, mempunyai 3rd party advertisement seperti Nuffnang,Google Adsense.


Pakej apa ni?

Ini pakej 3 in 1 ( E-book + Tutorial + Url blog list)

Tunggu satu.....Kepada 30 pembeli terawal
Remedy akan berikan percuma ruang iklan banner di blog remedy selama sebulan...x cukup? remedy bagi 2 bulan lah....cukup kan....

Tunggu dua ada lagi..kepada semua pembeli ...BONUS...ya ada bonus...pembeli akan remedy berikan 50 blog url terbaru setiap bulan selama setahun....

Tunggu tiga.... eh berapa banyak tunggulah remedy?....jangan tunggu lagi...jom dapatkan teknik RDS ini sebelum harga naik lagi..!!!

HARGA BERAPA?

RM100 ---------- MAHAL

RM50------------ MAHAL

Habis berapa harga Pakej RDS ni?

RM30.00 SAHAJA

APA LAGI!!! JANGAN TUNGGU...DAPATKAN PAKEJ E-BOOK RDS-3KALI SEDAP ANDA SEKARANG



Tiga Cara Pembayaran:

1. Bank in / M2U ke akaun Maybank (1621-0648-9302) atas nama IRWAN BIN ALIF
2. Paypal ke akaun irwan_alif@yahoo.com
3. Top up Maxis ( Anda Hanya Perlu Message No. Top Up Maxis kepada remedy (ke nombor 016-6059088)


Kepada mereka yang telah membuat bayaran sila email atau message detail bayaran ke:
irwan_alif@yahoo.com
016-6059088

P/s : bukan iklan atau perniagaan...membantu rakan blogger yang lain sahaja.Cubalah,tapi tidak bermakna anda tidak perlu update blog..apa makna blog tanpa update kan?sharing is caringg...AdaMaya dah habis...siri 2 please???

blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics