December 2, 2014

Perlindungan , Perhubungan & Juga Perancangan Masa Depan.




Salam sejahtera,

Mahu berkongsi mengenai perancangan yang telah lama dibuat, selepas sahaja beberapa tahun bekerja baru kali ini benar-benar terasa akan perlunya melaburkan sedikit untuk perlindungan dikala tak terduga. Memang benar, sudah ada disediakan caruman setiap bulan oleh majikan tetapi rasanya perlu ada satu akaun pelaburan yang mana tidak akan terusik jika tidak berlaku apa-apa, inshaALLAH.

Kadangkala, terleka kerana asyik berbelanja. Hutang sana & sini, realiti hidup zaman sekarang perlu untuk berhutang kerana ianya adalah sesuatu keperluan seharian ataupon boleh mengurangkan penggunaan masa dan tenaga... ( fikir-fikirkan lah apakah ia). Dari segala yang kita buat ini, tak terlintas bahawa perlunya satu akaun khas untuk pelaburan berkaitan dengan kos perubatan. Sakit itu pasti ada, cuma masa sahaja, kita tidak tahu. 

Sudah ada kesedaran sekarang? Masih belum terlambat, pakej untuk bayaran juga tidaklah membebankan, lebih untung jika mulakan dari sekarang. 

Antara perlindungan yang diberikan dari segi kos perubatan dan lain-lain :







Credit :i-great website

Untuk info lebih lanjut, boleh terus menghubungi Ms Hanna untuk berbincang mengenai pelan-pelan insurans takaful yang disediakan. InsyaALLAH segala persoalan anda akan mampu diberikan jawapan.


P/s : Tak mampu tulis berkaitan "perhubungan", susah nak menjadi. Fokus apa yang ada sekarang... insyaALLAH jika Dia jodohku, takkan ke mana. Amin.....

blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics