November 10, 2014

[8share] 6 Cara Mengubah Cara Pemakaian Anda Mengikut Artis-Artis Korea , K-Pop.





Pertama Sekali, anda perlu kelihatan seperti Artis-artis korea ini, dari segi  fesyen pakaian dan juga memilih warna-warna yang terang. Ini tips untuk kaum wanita, bagi kaum lelaki, laburkan sedikit duit anda untuk membeli jaket-jaket 'fit'.




Kedua, stail rambut mengikut Artis K-pop, jangan lupa membawa bersama gambar Artis kegemaran anda ketika hendak meniru stail rambut mereka. Tukang gunting rambut terhebat akan tahu gaya-gaya tersebut.



Ketiga, dengarkan lagu-lagu terbaru dari Artis K-pop, kebanyakkan lagu-lagu ini disertakan dengan rentak muzik yang rancak dan gerak 'dance' atau tarian yang hebat / menarik mata untuk melihatnya.

Keempat , menonton Video Muzik K-pop sambil duduk adalah sesuatu yang tidak sihat, ayuh lihat sambil ikut gerak 'dance' atau tarian seperti yang mereka buat.




Kelima , belajar bahasa Korea. Perkataan mudah seperti "an - yong - ha - se -yo" (bermaksud hai / hello)

Keenam , belajar untuk mengetahui resepi / menu masakan korea ( yang halal) , dimana mereka amat meminati mee & daging (lembu). Contoh : Maggi Korean Spicy Beef.




How To Turn Yourself From A Malaysian To A K-Popster In 6 Simple Steps , Langkah - langkah seterusnya....


P/s : Dalam sibuk mengejar minat seperti ini, jangalah lupe asal usul dan juga apa yang dilarang dan apa yang sebenarnya disuruh. Sekadar minat, bukan ke tahap terlalu asyik dan lupa apa yang sebenarnya lebih penting.

blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics