May 19, 2010

[Contest] Key Kaspersky Internet Security 2010 Selama 1 Tahun


Pasti ramai yang tahu akan kelebihan menggunakan Antivirus di Komputer masing-masing.Lebih-lebih lagi jika berkongsi penggunaakn komputer tersebut dengan rakan-rakan yang lain ( bagi student IPTA/IPTS) sudah pastinya akan berlakunya cucuk mencucuk buntut USB komputer dengan pelbagai jenis dan kapasiti pendrive yang makin canggih di masa kini...

Canggih-canggih pon, lagi besar kapasiti pendrive tersebut maka makin besarlah risiko pada komputer yang menerimanya.Lebih ditakuti jikalau pendrive tersebut tidak pernah di scan dengan Antivirus bagi memastikan tiada sebarang kehadiran virus yang akan meranapkan sistem komputer tersebut. Tapi sekarang pon ada macam-macam jenis Antivirus dan setelah hampir 3 tahun saya bergelar student IPTA dulu, saya hanya mempercayai pada Antivirus jenis AVG dan juga Kaspersky.

Terbukti Kaspersky berkesan, cuma key selalu kene block...pirate lah katakan... Jadi, sapa yang nak key Kaspersky Internet Security selama 1 tahun marilah join contest yang ditaja oleh Mr Piratz

Syarat-syarat Penyertaan :

- Membuat Satu Entri Bebas mengenai contest ini di blog korang dan hantarkan Link Entri tersebut melalui ruangan komen di Link  Ini

- Follow twitter Piratz atau Like Fan Page ini di Facebook

- Korang mestilah mempunyai blog yang menggunakan platform Wordpress, Blogspot dan lain-lain. (Forum, Komuniti atau Laman Web tidak layak untuk turut serta)

Kontest ini akan berjalan selama 10 hari bermula dari 17 Mei hingga 26 Mei 2010.Pemenang akan dipilih melalui kreativiti penulisan pada entri tersebut. Pemenang akan diumumkan pada hari Khamis, 27 Mei 2010. Laman blog pemenang kedua dan ketiga akan diiklankan pada blog ini selama 3 bulan/lebih.

Top referal juga akan menerima habuan periklanan selama 3 bulan/lebih. Kepada kesemua peserta, link blog korang akan diletakkan pada bahagian Blogsphere jika masih belum ada. Jika ada individu yang ingin menaja hadiah lain untuk pemenang blog ini, boleh la hubungi  di alamat email ‘howdy[at]mrpiratz.com‘.

Untuk pertanyaan korang boleh terus hubungi  melalui Twitter Piratz atau melalui ruangan Hubungi Aku yang terdapat di bahagian atas blog ini.

P/s : Jom join kontest...saya dah tak fobia dengan kontest...errr

blog comments powered by Disqus
 
Web Statistics